merhaba..
geçen sefer beta1  (ata) kurmuþtum açýlmamýþtý..
sayýn Ekin Meroðlu: bilinen bir sorun olduðunu söylemiþti..
dün akþam "Pardus 2007 RC"yi indirdim>kurdum>açýlmadý :(
Ata: grub ekranýndan sonra -ince gri çizgili- siyah bir ekranda kalýyordu..
RC: bir adým ileri gitti> grub ekranýndan sonraki>gri "Pardus 2007" ekraný 
açýldý.. ve orada kaldý :(
dilerim bir sonraki sürümde>açýlýþ ekranýna ulaþýrým :D
.........................
sayýn Ekin Meroðlu, "bazý ekran kartlarýnda bu tür sorunlar yaþanabiliyor" 
demiþti..
demek benim "Nvidia> GeForce FX 5200" onlardan..
ben bu alçak nvidia yý>pardus un bütün süreçlerini kurdu diye; tavsiye 
ediyordum.. vay alçak vaay..
bereket ikinci diskimde güncelleyerek yükseltebildiðim betam var..
neyse..
gevelemenin alemi yok..
yani>keyfim kaçýk>caným sýkkýn..

Cevap