arkadaslar bilgisayarýmýn çözünürlüðü 1280x800 ü desteklemesine ragmen ne yaptým ettim ama yapamadým xorg dosyasýndan da düzelttim formattan sonra düzeltsem de en fazla 1024x768 oluyo.ne yapmalýyým? teþekkürler
-- iMZaNýZ KuRaL DýÞýDýR?
arkadaslar bilgisayarýmýn çözünürlüðü 1280x800 ü desteklemesine ragmen ne yaptým ettim ama yapamadým xorg dosyasýndan da düzelttim formattan sonra düzeltsem de en fazla 1024x768 oluyo.ne yapmalýyým? teþekkürler
-- iMZaNýZ KuRaL DýÞýDýR?