Okullarda da Pardus kullanmak için öðrenci takip programlarý gerekli. Windows için yazýlmýþ Bilsa (http://www.bilsa.com.tr) mevcut. Ancak sanýrým linux üzerinde wine ile çalýþmaz. En azýndan bana öyle geliyor. Linux için yazýlmýþ bu tazr uygulamalar yok mu? Yada amatörce de olsa bu tarz uygulamalarý geliþtirecek gönüllülerden oluþan bir ekip kurulamaz mý?
02.12.2006 tarihinde Kaan Göktaþ <kaangoktas at silivrihaber.net> yazmýþ: > Bu cevabý geliþtiricilerin konuya ilgilenmesi ve çözüm umudu olarak > algýlýyorum ve "hazýr eliniz deðmiþken" demek istiyorum... > > Muhasebe ve fatura yazýlýmlarý.. > Cebit fuarýnda da konuþtuðumuz gibi Quark Express gibi masaüstü > yayýncýlýk uygulamalarý.. (Scribus var evet ama maalesef.. Gimp - > Photoshop ayrýmýnýn aynýsýný yaþamaktayýz) > Bunlar benim yöneticisi olduðum þirkette en çok yaþanan sorunlar. Ve > eminim ki Pardus kullanmak her KOBÝ bunlarýn eksikliðini yaþayacaktýr. > Özellikle muhasebe ve faturalandýrma yazýlýmlarý konusunda.. > > Son olarak, genç kitleye hitaben, ücretsiz on-lin oyunlarýn (FlyFF gibi) > Pardus' umuza entegrasyonu büyük puan toplayacaktýr. Cedega' ya > lisansýný ödemesine raðmen FlyFF çalýþtýramadýðý için (once dil dökmeme > raðmen) Pardus' tan Windows' a geri dönen arkadaþlarým var.. Öyle ki tek > ihtiyaçlarý bu oyunlar.. > > Ne dersiniz? > > Görkem Çetin wrote On 02-12-2006 23:46: > > Merhaba > > > > Elinize saðlýk, Pardus sizlerin desteði ile geliþecek ve büyüyecek. > > > > Türkiye'de kullanýldýðýný bildiðiniz en önemli evrak takip sistemi > > yazýlýmlarý hangileri, bir liste yapabilir misiniz? Tercihan web > > adresleri ile birlikte. > > > > Ýyi çalýþmalar > > Görkem > > > > akif yurdakul wrote On 12/02/2006 06:13 PM: > > > >> Devlet dairelerinde pardus iþletim sistemini kurup rahatlýkla > >> kullanabiliriz.Ancak bir çok memurun istediði ortak program Evrak Takip > >> programý. Windows üzerinde butür programlarý kurup rahat > >> çalýþabiliryorlar.Ancak Pardusta bunu yapabileceðimiz veya varsa indirip > >> kurabilceðimiz bir program varmý? yapýlabilirmi? Benim çalýþtýðým kurumda > >> bir kaç bilgisayara Pardus kurarak denedik. þuan pardus'tan office > >> programlarý olarak(ki en fazla bunlar kullanýlýyor) gayet memnunuz. Bana > >> iletilen böyle bir isteði sizlere sunmak istedim. Yardýmlarýnýz için > >> þimdiden teþekkürler. > >> Ayrýca þunu belirtelim ki bende dahil olmak üzere bir çok(15-20) memur > >> arkadaþým artýk Pardus kullanýyor. bunu daha da yaygýnlaþtýrmak için > >> Pardus'u bilmeyenlere anlatarak, gerekirse pc lerine kurarak yardýmcý > >> oluyoruz. Pardus'a emeði geçen herkese teþekkür ediyoruz. > >> > >> > > > > _______________________________________________ > > Pardus-kullanicilari mailing list > > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > > > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > -- Levent GÜZEL
