pisi'ye biÅiler oldu ve bir türlü düzeltemedim. rebuil-db de iÅe yaramadı sanırım bazı paketler de hatalı 4-5 tane kernel gparted gibi sha1sum deÄerleri doÄrulanamadı gibi hatalar veriyor. Sorun nedir acaba? Bu arada diskte boÅ yer var...
pardus birol # pisi rebuild-db PiSi veritabanı yeniden inÅa edilsin mi? (evet/hayır)e Bir veritabanı iÅlemi yarıda kesildi. PiSi'yi normal veritabanı düzeltme iÅlemi için yeniden çalıÅtırmalısınız. BoÅ disk alanınızın bulunduÄuna emin olun. Sadece dosya bozulması ve veritabanı versiyon deÄiÅimi oluÄu zaman rebuild-db komutunu kullanmanız gerekir. (-30978, 'DB_RUNRECOVERY: Fatal error, run database recovery -- PANIC: DB_RUNRECOVERY: Fatal error, run database recovery') Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız. Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneÄini kullanın. -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061203/8e85fb49/attachment.html
