Sizinde farkedebileceginiz gibi xorg.conf dosyalari arasinda fark yok.
Sorun güncellemeler sirasinda nvidia-sürücü'lerinin yanlis,eksik yüklenmesi
yada baska bir seyden dolayi sorun cikmasindan kaynaklanmis olabilir. Ekran
kartiniz icin yeni sürücüyü indirip calistirinca sorun düzelmis olmali.
Sorun olacagini sanmiyorum.

Ancak merak ettigim birsey var. Güncellemeyi 2007 sürümünden mi yoksa
2007.1RC sürümünden mi yaptiniz?

Iyi calismalar,
Selim

16.03.2007 tarihinde Guardian <samedkonak at gmail.com> yazmýþ: