Depodan nvidia sürücülerini indirirken 3 paketi de indiriyorsunuz degil mi?
nvidia-kernel
nvidia-glx
ve nvidia-tools
Old olanlari da kurmamaniz gerekiyor tabii. Eger sorunun depodaki
paketlerden dolayi olduguna emin olursak hata kaydi girmemiz iyi olabilir
belki yalnizca sizin kartiniz icin olan sürücüde ufak birsey gözden
kacirilmistir. Ama önce emin olmaliyiz tabii :)

2007.1RC ile ilgili bazi sorunlar vardi resmi depoda yeni güncellemeler
cikmadan önce. Bu yüzden sormustum bende. Ama ilgisi yokmus.

Birde sürücüleri (depodan) indirdikten sonra konsolda nvidia-xcofig  (yada
ona benzer bir komuttu hatirlamiyorum) komutunu veriyor musunuz acaba?

Iyi calismalar,
Selim