Mesut bey merhaba,
sizin dediklerinizin aynýsýný yaptým. (Winxp yi hdd den sildim ve
gerektiðinde virtualbox ile pardustan çalýþtýrýyorum. Bu arada xp
driverleri siz yüklemiyorsunuz virtualbox herþeyi sizin yerinize
hallediyor. Ancak oyun için fazladan ram e ve hýzlý bir iþlemciye
ihtiyacýnýz olacak diye düþünüyorum. çünkü xp pardusun ram ve ekran
kartýndan kullanýyor kendi düþüncem orijinal xp deki verimi
alamayacaðýnýz yönünde). Her 2 sistem de týkýr týkýr çalýþýyor. Ancak
oyunu denemedim. Her þey normal xp deki gibi. Saygýlarýmla.

Mesut KEÇECÝ wrote On 19-03-2007 08:58:

> Herkese günaydýn, iyi çalýþmalar
>
> Sata hdd?yi ikiye ayýrýp bir kýsma PARDUS diðer kýsma XP kurdum. Grub
> sayesinde, açýlýþta hangi iþletim sistemini seçersem o iþletim sistemi
> ile çalýþýyorum.
>
> Fakat Pardus?ta virtualbox yada Vmware ile sanal makine kurup ayrý bir
> pencerede baþka bir iþletim sistemi kurulabiliyor. Ben tüm hdd?ye
> sadece pardus?u kursam ve pardus üzerine sanal makine ve xp kursam,
> sonra ekranda xp?ye geçtiðimde xp?ye bilgisayarýmdaki mevcut donanýmýn
> xp destekli driverlerini tek tek yükleyip mevcut oyunlarý da yükleyip
> [...]

Cevap