Hej listan!

Jag vill om intresse finns inte ensam för det blir svårt.

Vill göra ett program som heter goldwave talk  som ska vara som skype
talking fast för nvda jaws och skärmläsare ett program  som  man kan ha så
man kan se vilka parametrar de är i  gold wave och sånt t.x för nvda har
inte skript för gold wave.

Och jag tycker  om intresse finns så  kanske de som vet hur man gör kan göra
det.

Så den är bra i  nvda med eller vad säger ni gold wave användare ?

Som använder nvda

Jag kommer maila detta till nvda med.

/Bardia Zakeri

Hello list!
I want the interest is not alone in it will be difficult.
Want to do a program called GoldWave talc should be like skype talking down
to nvda JAWS and screen reader, a program that you can have as you can see
what parameters are in GoldWave and stuff tx for nvda has no script for
GoldWave.
And I think if interested so maybe those who know how to do it.
So it is good in nvda with or what you say GoldWave user?
Using nvda
I will email it to nvda with.
/ Bardia Zakeri

To unsubscribe from this list, send a blank email to:
pc-audio-unsubscr...@pc-audio.org