hey!
now I'm here again.
I can not install sonar but beatskep and demention pro worked but my serial number for sonar says think of it as invalid
why is it so?
you can only use serienummrerna only once
I have JAWS 11 and 10 and nvda Windows 7 and Home Premium I have reinstalled my computer this summer and now plan to install sonar but you can not see

hej!
nu är jag här igen.
Jag kan inte installera sonar men beatskep och demention pro fungerade men mitt serie nummer för sonar säger ifrån att det är ogiltigt
varför är det så ?
kan man bara använda serienummrerna bara en gång
jag har jaws 11 och 10 och nvda windows 7 och home premium jag har ominstallerat min dator i sommras och nu tänker installera sonar men det går inte varför är det så

why it is so

To unsubscribe from this list, send a blank email to:
pc-audio-unsubscr...@pc-audio.org