Ahoj Frantisek,

Mesiac fotografie bude musiet pockat na rok. :]
Studujem elektrotechniku na CVUT, obor kybernetika.

Finsko je velmi pekne, ale dni sa rychlo kratia a je stale zamracene.
Nedostatok dobreho svetla. Ale az sa rozpadnu mraky, nastane zima. Snad mi
nezamrznu fotaky a budem mat cim prispiet do PAW. :)

Michal

________
Svetova kniznica SME - literarne klenoty 20. storocia - http://knihy.sme.sk