Saya masih belajar di sebuah Kolej Swasta di Shah Alam, Selangor. Satu hari
saya menerima email yang bila saya baca menarik isinya. Lalu saya membalasnya
dan kemudian mereka memperkenalkan saya dengan program kewangan yang unik ni.
Takut kena tipu ada la jugak tapi saya buat tanpa fikir panjang. Lagipun, RM20
sikit saja berbanding dengan MLM, insuran atau pelaburan yang pernah saya
sertai. Kini seminggu saya boleh dapat RM300 sebab saya rajin buat kerja. Kalau
dari dulu saya tahu program ni, tak payah la saya berabis join MLM tu dan
promote barang sana sini lagi".

Muhammad Hafiz Amran, 22 tahun, Temerloh

  Ramai orang kita yang berfikiran negatif, takut kena tipu, takut gagal dan
lebih banyak beri alasan dari mencuba. Walaupun saya tergolong dalam golongan
professional tapi saya membuka minda pada program seperti ini, tak mustahil dan
logik. Saya pernah join sekali program sebegini sewaktu belajar di Middlesex
University, Amerika. Bila balik ke sini, waktu tu email tak berapa popular lagi
jadi saya tangguhkan saja. Orang Malaysia banyak ketinggalan kerana mentaliti
mereka masih negatif dan masih rendah. Lagipun saya memerlukan side income
untuk tanggung anak-anak saya. Terima kasih kerana memperkenalkan saya program
kewangan yang nampak biasa tetapi hebat ini".

  Dr.Bagawan Singh, 45 tahun,Petaling Jaya

  Terima kasih kerana membantu saya dalam mencari pendapatan halal dari
internet. Semoga diberkati hendaknya.Bak kata pepatah "sikit sikit lama lama
jadi bukit"

Abdul Halim,26 tahun, Mersing

COPYRIGHT ©BUATKERJADAPATDUIT 2006-2007 ALL RIGHTS RESERVED

JANGAN BIMBANG!!!Kami tidak menipu anda semata-mata untuk mendapatkan bayaran
fee yang tidak seberapa itu. Tiada gunanya nama baik kami yang sedia
terpelihara ini terjejas semata-mata kerananya. Kami juga berkongsi impian yang
sama seperti anda... BEBAS DARI BELENGGU KEWANGAN DAN MENIKMATI KESENANGAN
HIDUP BERSAMA YANG TERSAYANG! Kami akan membantu anda bagi merealisasikannya,
dan amat berbesar hati untuk menerima segala maklum balas dari anda.
  Mulakan langkah anda yang pertama ke arahnya, dan jadilah sebahagian dari
keluarga besar kami hari ini juga.
Yang pasti jumlahnya bukan beribu-ribu dapat diperoleh dalam sekelip mata
seperti yang selalu diiklankan di internet yang bertujuan untuk menipu orang
ramai semata-mata...ini adalah kerja,tak gerak tak dapatlah duit!

Yang benar,
  Pihak pengurusan www.freewebs.com/buatkerjadapatduit

  Jika anda mendaftar sebelum 10 JULAI 2007, anda akan menerima e-book
terhangat yang mencetuskan huru-hara dalam dunia internet 2006 dan 2007 kerana
mendedahkan rahsia perniagaan internet kepada semua iaitu "TSUNAMI WANG" yang
berharga RM47 dan "CHAPTER-M" karya Mr.Gobala Krishnan yang berharga RM59
secara PERCUMA! E-book ini menerangkan cara-cara bagaimana rakyat Malaysia
boleh menyertai Paypal,Clickbank serta menjalankan perniagaan di luar negara.

SILA RUJUK www.freewebs.com/buatkerjadapatduit UNTUK SEGALA KETERANGAN LANJUT.

Bored stiff? Loosen up...
Download and play hundreds of games for free on Yahoo! Games.

Kirim email ke