w'salam

sdra boleh hubungi pihak Yayasan Islam Kelantan di Nilam Puri atau
institusi/sek tahfiz yang berkenaan utk pertanyaan dan maklumat lanjut

----- Original Message ----
From: .....
To: [EMAIL PROTECTED]
Sent: Tuesday, January 29, 2008 9:54:07 PM
Subject: [perakan] Yayasan Islam Kelantan sasarkan 8,000 pelajar baru

salam.saya sedang mencari pekerjaan sebagai guru tahfiz sementara, sebelum
sambung belajar kt mesir tahun depan..saya akan tamat pengajian diploma tahfiz
kt darul Quran jakim pada bulan 3 ni..jadi saya perlu save bajet dulu sebelum
sambung belajar.saya memerlukan pertolongan daripada sesiapa yang dapat
membantu saya..-