MAaf MEnyamput...
Hamba orang kedah(kubang pasu )berusaha keras nak jatuhkan Ameno(BN), Hamba bersetuju dgn pendapat PEJA ABE ANA KELUAGA, jgn biarkan dapat kat puok2 tu...dah dapat siap la kelantan...dia akan kerjakan cukup2,sekurang2nya biarlah 1 negeri hak pembangkang. Sekarang pun PAS tk buleh makan kaaa...rasanya rakyat Kelantan pun tak la susah mana pun, Kedah & Perlis under BN pun kaya sangat keee...???boleh blah la BN.....

PEJA ABE ANA KELUAGA wrote:

klu try dok bawoh umno payoh lah nk ambik blikumno mace2 caro dia bleh buat klu bleh kelatebaik JGN trytahu doh klu dok bawoh umno

mni seven <[EMAIL PROTECTED]com> wrote:

Hallooooo!!!!

sebab ore kelate gedebe dan ganah lah dia tok sir dok
bawah ore luar hok nakut tuuu..buke masalah
pembangunan yg menyebabkan pas mene di kelate tapi
umno sendiri yg bermasalah....renungkan..

--- Mohd Zulfahmi Lukman <[EMAIL PROTECTED]com> wrote:

> Daripada buoh pikire ambo hok tengoh ngaji kimia
> nih, ado baiknyo kito rakyat klate tera gak 5 tahun
> dulu bwh BN..pastu, klu x se, tukar amik PAS pulok..
>
> tokke takut benar ore klate dgn BN.ore luar kato
> sek2 kito ni ganah2 , debe2.. tokke takut benar nge
> BN. biar sek2 BN buat dulu kemajuan di klate mace
> plabuhe ko, gapo2 ko...mace lah klu wi ko BN, suara
> rakyat klate tu hile..mano ado..
>
> Ore klate kato x perlu duk bwh BN pun bleh
> kemajuan jgk..siap ada 2 koridor lg..padahal dlm
> MRSM, ore klate ssajo pakat masuk.
>
> Tapi gak, bilo nok kijo, pakat gi lembah Klang
> [...]

Be a better friend, newshound, and
know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now. http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ

Bosan dengan spam? Mel Yahoo! memiliki perlindungan spam yang terbaik
http://my.mail.yahoo.com/

<<inline: C:\DOCUME~1\OPERAT~1\LOCALS~1\Temp\nsmail1M.gif>>

<<inline: C:\DOCUME~1\OPERAT~1\LOCALS~1\Temp\nsmailDQ.gif>>

Kirim email ke