Mohon pada moderator supaya keluarkan membe yg guna nama Nik Aziz ni.
Bukan apa, ada sikit kekeliruan. Klu niat orang ni bagus, dia xkan
menggunakan nickname yg mengelirukan.

--- In perakan@yahoogroups.com, Kereta Proton <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Wahai Nik Aziz, saya agak keliru dengan awak ni.  Menggunakan nick
name Nik Aziz tetapi dalam setiap e mail awak ada terselit unsur
negatif tentang Parti Pas umumnya dan meyokong UMNO (BN). Diminta
jangan buat lagi perkara ini.

> Terimakasih
> Nik Abdul Rahim

Blockbuster Total Access, No Cost.

> You rock. That's why Blockbuster's offering you one month of
Blockbuster Total Access, No Cost.
> http://tc.deals.yahoo.com/tc/blockbuster/text5.com

Kirim email ke