Subjek: [Syariah] Fw: ((Tmn2Syurga)) Minta perhatian MAJLIS KANSER NASIONAL (
MAKNA )
Kepada: syar...@yahoogroups.com
Tarikh: Jumaat, 26 Jun, 2009, 9:09 AM

----- Forwarded Message ----
From: Dr. Wan Zuraida Wan Ab. Hamid <wzura...@kb. usm.my>
To: Taman2Syurga@ yahoogroups. com
Sent: Thursday, June 25, 2009 1:37:06 PM
Subject: ((Tmn2Syurga) ) Minta perhatian MAJLIS KANSER NASIONAL ( MAKNA )

Salam,
Pesanan saya dapat dari kenalan saya.....

TERKILAN DAN SEDIH dengan sesetengah sikap orang melayu, orang islam. Selama 3
minggu kami di blog penulisan2u yang mengikuti dan mewakili satu program
kebajikan dari Digi, Kami mewakili MAJLIS KANSER NASIONAL ( MAKNA ) & UKM
Medical Centre (PPUKM) untuk membantu pesakit-pesakit kanser mendapat rawatan
sewajarnya dan juga dalam penyelidikan tentang kanser. Tidak Ramai orang melayu
yang Sapport, Penilaian kami selama 3 minggu. Digi memperuntukan Rm150,000
untuk didermakan kepada pelbagai organisasi kebajikan. Kami tidak ingin satu
sen pun wang ringgit anda. Kami hanya mahu Vote (UNDIAN ANDA). Dengan hanya 1
VOTE, Pihak Digi akan Menderma Rm5 kepada MAJLIS KANSER NASIONAL. Kalaulah 1000
yang vote, kita berjaya kumpul Rm5000 untuk MAKNA. Vote di http://kanser.
penulisan2u. net 23:01

--

      Yahoo! Toolbar kini dikuasa dengan Search Assist.Muat turunnya sekarang.
http://malaysia.toolbar.yahoo.com/

Kirim email ke