Dnia 30-09-2005, pią o godzinie 10:14 +0200, Łukasz 'LCF' Jagiełło
napisał(a):

> pld-devel-users chyba już ktoś o tym pisał.

Nie wiem, nie czytam users. Poza tym brakuje listy lokali w opcjach
zmiany kodowania. Jak znajdę chwilę, postaram się na to rzucić okiem.
Chyba, że ktoś znajdzie czas wcześniej.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <[EMAIL PROTECTED]>
PLD Linux