Dnia 15-12-2005, czw o godzinie 20:14 +0100, Tomasz Witek napisał(a):
> Dlaczego mam się nie dziwić ?
> Od tego jest udev zeby je zrobił.

UDEV jest standardem komunikacji pomiędzy kernelem, modułami a
magistralami urządzeń. Nie służy do pisania workaroundów na konkretne,
zepsute sterowniki. On ma tylko dostać informację o nowym urządzeniu
(przez własny interfejs hotplug), wybrać dla niego moduł sterownika,
załadować sterownik i dostać ze sterownika informację o nowych
interfejsach (które odzwierciedla w systemie poprzez założenie nowych
plików urządzeń).

Jak wyżej.
--
Patrys :: Patryk Zawadzki <[EMAIL PROTECTED]>
PLD Linux