Rozdłubałem dzisiaj NetworkManager.spec, podbiłem do aktualnej wersji,
dodałem ponownie obsługę PLD i doprowadziłem do budowania. Do
całkowitego działania nie zostało raczej wiele roboty.

Mam tylko wątpliwości:

Domyślnie NM ma polisę DBUS, która pozwala tylko na dostęp dla roota i
userów z flagą at_console. Ten ostatni mechanizm w PLD nie działa (nie
działa u mnie przynajmniej) i zastanawiam się, czy teraz szukać winy w
modułach pam, czy zmienić polisę i wprowadzić jakąś grupę z
uprawnieniami do zmiany parametrów sieci? Jeśli grupa i polisa na grupę,
to której grupy użyć? Tworzenie kolejnej chyba nie ma sensu.

Poza tym zapraszam do testowania i debugowania NetworkManagera. Po
doprowadzeniu do pełnego działania podeślę patcha na ichnie listy i
poproszę o włączenie backendu PLD do bazy kodowej.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <[EMAIL PROTECTED]>
PLD Linux