Dnia 27-12-2005, wto o godzinie 19:59 +0100, Patrys :: Patryk Zawadzki
napisał(a):
> Sprawdzę.

Bez zmian. Każdy refresh pulpitu powoduje jego przesunięcie o losowy
odcinek w górę i odrysowanie na nim ikon i okien we właściwych
miejscach. W związku z tym, co chwilę wydłuża mi się "cień" wszystkiego
na ekranie.

Logi milczą, dusza śpiewa.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <[EMAIL PROTECTED]>
PLD Linux