On Thu, Jan 12, 2006 at 05:56:57PM +0100, Piotr Wawrzyniak wrote:

> Tak to jest jak się człowiek śpieszy do pracy. :) Teraz powinno być dobrze.

> E raczej nie. Ja się na tym cvsie w ogóle nie znam i jedyne właściwie co
> umiem
> wykonać to cvs diff -u, no i ewentualnie cvs status -v. Obawiam się że
> mógłbym więcej napsuć niż wnieść.
jak na razie Twoje patche raczej nic nie psuly, wiec... co to za
znaczenie czy bedziesz robic cvs diff i wysylac, czy tez cvs ci? ;)
A zreszta - jakbys mial gdzies jakies watpliwosci/problemy - nic nie
szkodzi zapytac :)

ale jak uwazasz - 3 glosy poparcia byly, wiec wystarczy ze wyslesz skrot
do cvsadmina ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI