Dnia 16-01-2006, pon o godzinie 19:08 +0100, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):
> nie mam osobistych uprzedzeń. Mam tylko wątpliwości do jakości Twoich
> prac. Wypadałoby chociaż sprawdzić gdzie jakie pliki powinny wylądować
> przed dodaniem powyższego speca. Autor nie musi tego wiedzieć, ale Ty
> jako developer powinieneś.

Sypiam po 4h na dobę i czasem/często zdarza mi się coś przeoczyć, a
przede wszystkim często jestem zmuszony przerwać prace na etapie, na
którym pakiet zaczyna mi działać, bo ktoś znajduje mi pilne zlecenie
przerywające. Moje zdanie jest takie, że lepiej wrzucić niedokończonego
speca i pozwolić go stopniowo poprawiać, niż nie wrzucić nic i posłać
pracę do /dev/null.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <[EMAIL PROTECTED]>
PLD Linux