Dnia Thu, 19 Jan 2006 22:55:21 +0100
Grzegorz Konopko <[EMAIL PROTECTED]> napisał:

> Ja, lirc-a. i nie widze problemow z utrzymaniem tego tylko gdzieś
> "znikło" bez śladu (czytaj taga, brancza czy odzielnego speca)
Przepraszam, rzeczywiście cos oprócz rewizji powinienem zostawic.

> tzn. polityka jest taka:
> cp foo.spec foo24.spec
> bo nie wiem czy zrozumiałem do końca?

No wiec zostaje do ustalenia czy robimy:
bcondy w lirc.spec,
cp foo.spec(r.1.114) foo24.spec
tag
barncz

z tym ze dodaje iz bcondow napewno sie nie podejme.

..a o 60pakietach pisalem z mysla kernel-char*, kernel-smp-char*,
kernel24-char*, kernel24-smp-char*

bo nie jestem pewien czy da sie te 24 w name wrzucic za pomoca jakis
ifów