Dnia 26-01-2006, czw o godzinie 14:11 +0100, Tomasz Narloch napisał(a):
> [...]

A u mnie Firefox dalej nie działa po instalacji polskiego języka. Pada z
okienkiem z komunikatem, że nie wie, co to jest <menu/>.

Jakieś specjalne zabiegi? Usunięcie lang-pl przywraca normalne
działanie. Tak samo dobrze działa polska wersja z mozilla-europe.org.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <[EMAIL PROTECTED]>
PLD Linux