Dnia poniedziałek, 30 stycznia 2006 18:50, Michał Łukaszek napisał:
> Ponadto, nie wiem czy uzależnianie się od nazwy pakietu w tylu miejscach
> %files to dobry pomysł, ale szczerze mówiąć nie znam "oficjalnej" polityki
> w takich kwestiach.

Ja też nie znam dokładnie oficjalnej polityki ale w tym przypadku problemu być
nie powinno.

Speca jeszcze trochę uprościłem, i zmieniłem opis programu. Przesyłam więc
ponownie.

P.S. Program coraz bardziej mi się podoba. Ma na prawdę duże możliwości.
Linux is like Wigwam. No Gates, No Windows, Apache Inside !!!
# $Revision:$, $Date:$
BuildRequires:  kdelibs-devel >= 3.2
BuildRoot:      %{tmpdir}/%{name}-%{version}-root-%(id -u -n)

%description
KTechlab is an IDE for electronic circuits and microcontrollers. It
can perform simulation a variety of components (logic, integrated,
linear, nonlinear and reactive), simulation and debugging of PIC
microcontrollers via gpsim, and comes with its own closely-linked and
complementary high level languages: FlowCode and Microbe.

%description -l pl
KTechlab jest środowiskiem do tworzenia obwodów elektronicznych i
mikrokontrolerów. Może symulować różne komponenty (logiczne, liniowe,
nieliniowe itp). Może także poprzez bibliotekę gpsim symulować pracę
mikrokontrolerów PIC.

%prep
%setup -q

%build
%configure

%{__make} \
        CC="%{__cc}"

%install
rm -rf $RPM_BUILD_ROOT

%{__make} install \
        DESTDIR=$RPM_BUILD_ROOT
install -d $RPM_BUILD_ROOT%{_desktopdir}
mv $RPM_BUILD_ROOT%{_datadir}/applnk/Development/ktechlab.desktop
$RPM_BUILD_ROOT%{_desktopdir}/

%clean
rm -rf $RPM_BUILD_ROOT

%files
%defattr(644,root,root,755)
%attr(755,root,root) %{_bindir}/*
%doc %{_datadir}/doc/HTML/en/%{name}/*
%{_datadir}/apps/%{name}
%{_datadir}/config.kcfg/%{name}.kcfg
%{_datadir}/apps/katepart/syntax/microbe.xml
%{_iconsdir}/*/*x*/*/*.png
%{_datadir}/mimelnk/application/*.desktop
%{_desktopdir}/%{name}.desktop

%define date    %(echo `LC_ALL="C" date +"%a %b %d %Y"`)
%changelog
* %{date} PLD Team <[EMAIL PROTECTED]>
All persons listed below can be reached at <cvs_login>@pld-linux.org

$Log:$