On Friday 03 February 2006 17:26, Michał Łukaszek wrote:

> Wow. Dlaczego jest to metodą na "obejście"?

Skype po 1 rozmowie po wcisnięciu przycisku hang-up nie zwalnia urządzenia i
je sobie blokuje (nawet dla tych co maja karty z hadrwarowym mixerem).
Wyczytałem na forum, że wystarczy skasowć ten plik, tak więc go nie
paczkowałem. Ten błąd się zaczął zapewne z którąś alsą albo kernelem.
Workaround bardzo głupi, ale skuteczny:)

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:[EMAIL PROTECTED]  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics