Dnia Tue, 14 Feb 2006 10:47:32 +0100 (CET)
Pawel Sikora <[EMAIL PROTECTED]> napisał:

> na builderach i tak nie bedzie naglowkow nvidii ani via
> tylko /usr/include/X11/extensions/XvMClib.h, wiec paczki
> nigdy nie beda korzystac z tego kodu, ktory jest aktywowany
> na etapie budowania via HAVE_XVMC_VLD.

ymmm a gdzie to znalazles? via jest czescia X11 (sterowniki sa
produkowane wlasnie przez projekt unichrome z ktorego rowniez pochodzi
patch do mplayera o ktorym mowa)

> [2]
> od przypinania takich cudaczkow jest wrapper XvMCW
> i to do niego nalezy przypiac sterownik od via,
> a nie psuc mplayera.

$ grep xvmclib= mplayer.spec
        --with-xvmclib=XvMCW \

..przez chwile bylo via ale pozniej doczytalem o wrapperze i zmienilem

a co do patcha to jedyne co moge zrobic to bcond with. Nie wiem jak na
nvidi ale bez tego patcha moja via nie dziala. Mam epie wlasnie  z taka
karta i ogladanie dvd wsysa ok 1% - a bez tego patcha z jakies 60%
(procek 1GHz)