02-04-07, Łukasz Krotowski <[EMAIL PROTECTED]> napisał(a):

> 1) Nie buduje się na amd64 z powodu wieku config.sub -
> trzeba przegenerować (__libtoolize - pamiętaj o BR).

Zrobione u mnie sie teraz zbudowało na amd64.

2) Masz jakiś powód aby stosować ułamkowy release?

dałem 1

3) Polskie opisy nie są w UTF-8 (to mniejszy problem) i
> są zupełnie niegramatyczne. Aha ang. sniffer to po polsku
> też sniffer a ang. analyzer to po polsku analizator. Lepiej
> by już było bez nich.

Zmieniłem, może tak być?, a jeśli to może być bez polskich opisów?

4) Jeśli dajesz BR: pakiet-devel to R: pakiet jest zazwyczaj
zbędne.

OK

Pozdrawiam

P.S. Miałem mały poślizg czasowy z tymi zmianami, podobny jak z wydaniem AC
:).