> Jaki jest stan VMware teraz? Generalnie interesuje mnie VMware-workstation
> lub
> VMware-server na AC. Jak nie działa i działać nie będzie ani jedno ani drugie
> na AC to czy działa to chociaż na TH (może się wtedy skuszę do przesiadki;))?

Wersja 5.x dziala na Ac od wiekow, na Th nie wiem.

Wersja 6.x na Ac nie bedzie dzialac - za stary glibc. Na Th jw.

VMware-server nie bedzie dzialal. Problem lezy w perlowych badziewiach.
Na PLDowym perlu nie dzialaja, na zalaczonych perlowych bibliotekach
bledy znikaja i odpala sie konsola, ale na tym dzialanie sie konczy.

> Co do VMware-server to ktoś kiedyś napisał, ze odpalił to na AC ale chyba
> zapomniał sie w końcu podzielić łatką:D :(

Nie trzeba zadnej latki. Wystarczy zbudowac z CVS pod swoj kernel i
zainstalowac z --nodeps (z powodu libsexy) oraz zrobic symlink co by
VMware myslalem, ze ma starsza wersje libsexy.

M.