Lukasz Pawelczyk wrote:

> Nie pasuje mi ta grupa...

Zmieniłem grupę na taką w jakiej jest psutils ponieważ skrypty które są
w pdfjam robią dla pdf to co psnup dla ps. Adapterem też przejechałem i
było niby ok :)
Czy teraz już wszystko dobrze?

--
Pozdrawiam
Przemysław Zając
---------------
JID: [EMAIL PROTECTED]
 GG: 7855838
# $Revision:$, $Date:$
Summary:	Utilities for join, rotate and align PDFs
Summary(pl.UTF-8):Skrypty do łączenia, rotacji i wyrównywania plików PDF
Name:		pdfjam
Version:	1.20
Release:	1
License:	GPL v2
Group:		Applications/Printing
Source0:	http://www.warwick.ac.uk/go/pdfjam/%{name}_%{version}.tgz
# Source0-md5: 3e443fd2c0063330313c1c079053e622
URL:		http://www2.warwick.ac.uk/fac/sci/statistics/staff/academic/firth/software/pdfjam/
Requires:	tetex-format-pdflatex
Requires:	tetex-latex
BuildArch:	noarch
BuildRoot:	%{tmpdir}/%{name}-%{version}-root-%(id -u -n)

%define

%description
PDFjam is a small collection of shell scripts which provide a simple
interface to some of the functionality of the excellent pdfpages
package (by Andreas Matthias) for pdfLaTeX. At present the utilities
available are:

    - pdfnup, which allows PDF files to be "n-upped" in roughly the way
      that psnup does for PostScript files.
    - pdfjoin, which concatenates the pages of multiple PDF files together
      into a single file
    - pdf90, which rotates the pages of one or more PDF files through 90
      degrees (anti-clockwise).

In every case, source files are left unchanged.

%description -l pl.UTF-8
PDFjam jest małym zbiorem skryptów szelowych dostarczających prosty
interfejs do kilku funkcjonalności pdfLatex.

 - pdfnup, umożliwia umieszczanie wielu stron pdf na jednej stronie
   podobnie jak psnup dla PostSript.
 - pdfjoin, umożliwia łączenie plików PDF w pojedyńczy plik
 - pdf90, pozwala obracać strony w pliku PDF

%prep
%setup -q  -n %{name}

%install
rm -rf $RPM_BUILD_ROOT
install -d $RPM_BUILD_ROOT{%{_mandir}/man1,%{_bindir}}
install -p scripts/* $RPM_BUILD_ROOT%{_bindir}/
install -p man1/* $RPM_BUILD_ROOT%{_mandir}/man1/

%clean
rm -rf $RPM_BUILD_ROOT

%files
%defattr(644,root,root,755)
%doc pdfdroplets.png PDFjam-README.html VERSION
%{_mandir}/man1/*
%attr(755,root,root) %{_bindir}/*

%define date    %(echo `LC_ALL="C" date +"%a %b %d %Y"`)
%changelog
* %{date} PLD Team <[EMAIL PROTECTED]>
All persons listed below can be reached at <cvs_login>@pld-linux.org
$Log:$