Mógłbyś rozwinąć temat? Planujesz forknąć projekt ogólnie, czy tylko chcesz mu
zapewnić możliwość dłubania przy kde z pominięciem projektowego cvs-a (z
którego ewidentnie nie chce korzystać)?

Całkiem forknąć się nie chcę, bo nie da się ukryć że bez oficjalnego PLD samo Titanium jako takie nie istnieje - nie przerobię sam całego distro poza niewielkim kawałkiem z którego korzystam na codzień. Chcę więc poprzez ominięcie oficjalnego CVSa umożliwić wszystkim zainteresowanym dłubanie w paczkach Titanium.

Technicznie to zmiana w automatyce: paczka jest w nowym CVS - budujemy, nie ma - budujemy z PLDowego. Zapewne z ulgą odetchną wszyscy przeciwnicy wstawiania przeze mnie w specach konstrukcji typu

%if "%{pld_release}" == "ti"

bo takie właśnie spece zostaną w większości przeniesione.

Być może też zniknie z nazwy "PLD" i będzie osobne maleńkie www z informacjami o projekcie (gdzie nie omieszkam się zaznaczyć, że bazujemy na PLD i dodać linków do PLDowych zasobów)

M.