On Thu, 16 Jun 2011, Jacek Osiecki wrote:

On Mon, 13 Jun 2011, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> [...]

 Zrób strace, poznasz deskryptor na którym ten select() się odbywa, zobacz
 lsof czy czymś podobnym czego dotyczy ów deskryptor - może tą drogą dojdziesz
 do  sedna (to może być którykolwiek moduł apacza).

No dobra, znowu się stało. Tak samo jak ostatnio, czyli w logu apache'a jest info o restarcie a potem już tylko cała seria:

select() error: Invalid argument

Nie wiem czy apache działał, bo jak się obudziłem to już nie miał szans działać - powyższy komunikat zajął pozostałe 36GB /var i wszystko leżało.

Wszystkie procesy apache'a poza jednym były <defunct>

Po zrobieniu na nim strace zobaczyłem generowane xset linii na sekundę:
select(1088, [1024 1025 1087], NULL, NULL, {9223372036854775811, 0}) = -1 EINVAL (Invalid argument)

Zrzuciłem lsof do pliku... czego w nim szukać?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki jos...@ceti.pl GG:3828944