On Sun, 31 Jul 2011, Tomasz Pala wrote:
> No czyje obsługują, to obsługują...

Dlatego też pisałem tutaj, a nie do cvs-u :P

> [...]
> Nie wiem, czy geninitrd nie został już 'popsuty' przy innych okazjach,
> ale jednak usuwanie tych kawałków bym odradzał, skoro dopuszczamy własne
> kernele;

Nie do mnie to pytanie - po prostu podałem potencjalną użyteczność tego.
Prostota w końcu jest cenna, bo łatwiej zapanować.
Ale przede wszystkim /dev jest kompletny, pozwalający na bardziej
niezawodny start.

> ktoś może używać initrd nie tyle w celu załadowania
> sterowników, bo te oczywiście da się wkompilować, co np. złożenia
> bardziej skomplikowanej macierzy (pewnie nie wszystko da się
> bezpośrednio z kernela odpalić).

Jedno drugiemu nie szkodzi przecież tutaj. Masz bardziej kompletny,
obsługiwany już u źródła /dev/