W dniu 26.02.2012 21:36, Daniel Dawid Majewski anonsuje::
W odpowiedzi na wiadomość z dnia 26.02.2012 20:36, od Wieslaw Kierbedz:
Mnie przestał icedove czytać katalogi imapów.
Na pasku stanu mam Connected - i na tym się kończy.
U mnie na szczęście działa, tym niemniej polskie nazwy katalogów na IMAP-ie były nierozpoznawane, potem pomieszałem coś z dodatkiem Quick Locale Switcher i zatrybiło, ale lokalizacja pl nadal utyka....

Jesteś pewien, że to nie są "skaszowane" dane?
Masz jakieś wiadomości po updacie?
Hm. Poeksperymentuję jeszcze z połączeniami.
--
WK