Tak mnie właśnie naszła myśl, że wiele razy pakiety są mielone
bezsensownie, gdy po test idzie upgrade. Czy ktoś może określić stopień
skomplikowania rozwiązania polegającego na tym, że leci test i w razie
sukcesu na wszystkich obsługiwanych arch, jego status zmienia się w
upgrade, a pakiety wynikowe zostają na ftp?
Zapewne trzeba by przed rozpoczęciem budowania sprawdzić, czy nie
istnieje już tag z bieżącym EVR (jeżeli istnieje to potraktować tak
samo, jak upgrade bez podniesionego release - nie wiem nawet, czy jest
to jakoś ograniczone) i jakoś oznaczyć aktualne zasoby. Budowanie, które
nie zakończy się sukcesem, kasuje tag (zmienia, dodaje kolejny?), no i
pozostaje na sam koniec dorobienie synchronizacji - ale to by się swoją
drogą przydało zapewne, bo obecnie upgrade pozostawia ślad nawet, jeśli
któryś builder nie zbuduje pakietu.

--
Tomasz Pala <go...@pld-linux.org>