On Monday, December 09, 2019 12:59 GMT, Tomasz Pala <go...@polanet.pl> wrote:
 On Mon, Dec 09, 2019 at 13:56:33 +0100, Tomasz Pala wrote:

> Z kolei tutaj masz instrukcję, jak debugować shutdown:
> łatwe do zlokalizowania i naprawienia.

A z kolei wg tego jest to zaimplementowane:

https://www.freedesktop.org/wiki/Software/systemd/InitrdInterface/
Dzięki za te wszystkie wskazówki. Poczytam. Póki co zauważyłem, że jak usunę
plik /run/initramfs/.need_shutdown to system nie przechodzi w tryb konsoli
awaryjnej podczas rebootu i shutdownu, tylko się rebootuje albo wyłącza jak
trzeba. Po restarcie ten plik wraca. Ale z kolei nie wiem czy usunięcie tego
pliku nie powoduje, że reboot jest tak samo natychmiastowy jak wciśnięcie
przycisku reset na obudowie. Póki co nie widzę żeby się coś popsuło, ale mam
zainstalowany najprostszy system - tylko konsola tekstowa.

Pozdrawiam
Krzysiek