On Tuesday, November 19, 2019 12:04 GMT, "Krzysztof Mrozowicz"
<krzysz...@mrozowicz.eu> wrote: Dzień dobry wszystkim!
Zaktualizowałem dziś keepassxc 2.4.3 z głównego repozytorium do wersji 2.5.1 z
repozytorium test. Bez problemu.
Jednak po uruchomieniu programu wyświetlił się komunikat, że keepassxc wymaga
QT 5.13.2, podczas gdy zainstalowana wersja to 5.13.1.
Zrobiłem update QT do 5.13.2 i po problemie, jednak chciałbym przy tym zapytać
o dwie rzeczy:

Zauważyłem jeszcze jedną rzecz. Keepassxc-2.5.1 potrzebuje do prawidłowego
uruchomienia pakietu Qt5Gui-platform-xcb, jednak pakiet nie ciągnie za sobą tej
zależności.

Pozdrawiam
Krzysiek