06-01-30, Łukasz Maśko <[EMAIL PROTECTED]> napisał(a):
> Dnia poniedziałek, 30 stycznia 2006 16:11, Łukasz Maśko napisał:
> [...]
> Znalazłem. Dla potomnych: w /usr/share/gallery/
> Ale głupszego pomysłu na konfigurację to w życiu nie widziałem :-/ Lepiej
> już by chyba było wrzucić ten plik do /var/lib/gallery/setup i zrobić link.

albo połatać gada zeby szukał konfigów w jakims sensowniejszym miejscu
niz /usr/share ktory moze byc jednoczesnie readonly i shared miedzy
maszynami, wiec jesli by niemial praw 777 (gdzie i tak +rw dla ownera
wystarcza), to moze /etc a tak z rw to pewnie tak jak mówisz /var...

--
Maciej Pijanka
Linux user #133161