On Tue, 7 Feb 2006, Michal Kochanowicz wrote:

On Tue, Feb 07, 2006 at 04:32:49PM +0100, kuba staskiewicz wrote:
Ja zarowno do imapa jak i pop3 uzywam couriera. Dobrze sie jedno z drugim

courier AFAIR używa maildir, ja mam mbox. Couriera kilka lat temu
wdrożyłem w pracy i też uważam że jest OK.

Ja u siebie uruchomiłem dovecota właśnie dlatego, że jest to bodaj jedyny
serwer IMAP operujący na mbox. Inna sprawa, że gdy już wdrożyłem na dobre -
uznałem że nie ma się co przejmować i przechodzę na maildir ;)
Ale na mboxie też działało dobrze...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki [EMAIL PROTECTED] GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004