On Wed, 8 Feb 2006, Michal Kochanowicz wrote:

On Wed, Feb 08, 2006 at 04:11:08PM +0100, Jacek Osiecki wrote:
Czytam pocztę na serwerze. ICMPTZ?
U mnie byś sobie nie poczytał - ja np. nie uznaję poczty przypisanej do
Na szczęście jestem u siebie i mam dokładnie to co ja chcę :]

Wiadomo :)
Przy czym ja miałem na myśli serwer - a gdy obsługujemy kilka/kilkanaście
domen, nawet małych (po kilkanaście kont) to zaczyna być irytujące gdy część
kont ma być prawdziwych, część wirtualnych... Gdy mam wszystkie maile na
mysqlu - mogę zrobić wygodną maszynkę do zmiany haseł, webmaila itd., bez
żadnego kombinowania. No i jest bezpieczniej - konta na maszynach dostają
wyłącznie osoby, które muszą mieć dostęp shellowy, a demony pocztowe chodzą
w ogóle bez uprawnień roota... Same zalety :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki [EMAIL PROTECTED] GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004