Dnia czwartek, 9 lutego 2006 10:13, Pawel napisał:

> Nie żebym próbował do czegos przekonywać, ale taka konfiguracja w
> postfixie też jest możliwa...

To ja przy okazji zapytam. Moze ktos widzial na sieci opis jak to zrobic.
Sa sobie w postfixie konta wirtualne w mysql. Poczta zostaje przemielona przez
procmaila z roznych wzgledow. Jak mam sobie konta w systemie to robie
sobie .procmailrc w $HOME i kazdy user moze sobie indywidualnie poustawiac
filtry itd itp.
A jak to zrobic w przypadku kont wirtualnych ? Tzn jak zrobic zeby do kazdego
konta byl osobny plik konfiguracyjny procmaila ? Edycja tych plikow przez
userow nie jest niezbedna. Moge to robic ja jako administrator...po prostu
Pani Zosia dzwoni do mnie ze nie chce otrzymywac maili od
[EMAIL PROTECTED] i ja mam jej zablokowac. Ale tylko Pani Zosi. Pani Basia
ma nadal mozliwosc korespondencji z pieknym Ziutkiem.

--
Pozdrawiam
Maciej Krzyżanowski