Mniej wiecej Fri, Feb 03, 2006 at 07:47:28PM +0100, zainteresowany Sławomir
Sędyka rzekl:

> A czy mógłbym prosić o uaktualnienie o te "słowa kluczowe" naszej
> dokumentacji?
>
> P.S. Jeśli nie możesz/nie chcesz tego samemu robić. Napisz do mnie co
> pozamieniać w tym opisie a zajmę się zmianami.

Nie mam nigdzie takiej konfiguracji, a dok tą widzę pierwszy raz, ale na
oko to by było tak:

Dopisać reject_sender_login_mismatch w smtpd_recipient_restrictions
przed permit_sasl_authenticated
smtpd_sender_login_maps = hash:/etc/mail/virtual

sprawdź, jeśli działa i uważasz, że powinno to być w tym opisie to
dopisz.

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%