On Sun, Feb 19, 2006 at 03:16:04PM +0100, Bartosz Taudul wrote:

> Nie martw się, xfs też się potrafi tak posypać, że żadne normalne metody
> naprawiania nie działają.
jak?

jedyny problem z xfs-em, to "wyzerowanie" sie czasami plikow przy
resecie. Aczkolwiek - na tyle rzadko ze mozna raczej pominac(bo tam
gdzie nie ma nic krytycznego to raczej poza ew logami sie nic nie
rozpieprzy, a tam gdzie jest cos krytycznego to po takim resecie i tak
sie siedzi i sprawdza.. i w razie czego backupy sa).
Sytuacji gdy sam xfs sie zepsul - jeszcze nigdy nie mialem.
(a od czasu rezygnacji z reiserfs/ext3 przybylo mi duuuuzo wiecej
maszynek niz mialem wczesniej ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI