On Thursday 23 February 2006 16:50, Łukasz Maśko wrote:

> No trudno. PLD'owa wersja ładniej wygląda, ale, jak napisałem, działa mi
> cokolwiek koślawo. Więc zostanę przy tej. Dzięki za odpowiedź.

Jak masz trochę czasu to sobie zbuduj sam openoffice.org.spec --with java.
Bedziesz potrzebował zbudować db.spec -r AC-branch --with java oraz
zbudować/zainstalować sunowską javę.
Będziesz miał pomoc i reszte rzeczy, które nie działają bez javy oraz kilka
drobnych poprawek z wersją arka. Tyle, ze ta opcja wymaga ponad 9 GB na dysku
(ile dokladnie to nie wiem) i jakies 24 h (dla 3300 Bogomipsów) kompilowania.
Ale warto, nawet dla własnej satysfakcji ;-)

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:[EMAIL PROTECTED]  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics