On Mon, Mar 06, 2006 at 11:38:49PM +0100, Liliana Ziolek wrote:

> Ta druga czesc "autobusowa" zajmuje tyle czasu? Bo pestka do
> ostatniego przystanku to chyba nascie minut jedzie?

Wg rozkladu na mpk.poznan.pl 16 minut, ale:
- dolicz minimum 5 minut na dojscie na przystanek przy dworcu zachodnim
- dolicz jakies 5 minut oczekiwania na 14-ke
- dolicz dojscie na przystanek autobusowy i oczekiwanie na autobus
  (tutaj czasu nie znam, za moich czasow wydzial wmid byl przy cegielskim)
- dolicz jazde autobusem i w koncu dolicz dojscie z autobusu na wydzial
  (czy mi sie wydaje, czy z ostatniego przystanku pestki mozna na piechote
  przez las uderzyc?)

40 minut to przy duzym szczesciu bedzie na styk.

--
Kuba Staskiewicz