Witam,

Trafiło mi się niewątpliwe szczęście że muszę na moim serwerku WWW hostować
jeszcze 3 inne serwisy i przygotować serwer by w niedługiej przyszłości na
przyjęcie jeszcze 2 kolejnych.

Myślę o jakimś proftpd i apache z mod_mysql ale jeszcze tego nie robiłem i też
jakieś howto mogło by się przydać.

W takim wypadku mam pytanie, jak przygotować serwer by obsłużył kilka serwisów
tak by było dobrze? Jak zrobić by z powodu jednego błędów w jednym serwisie
nie można było rozwalić innych.

No i jeszcze te php z eximem.
Ogólnie teraz jest tak że jak ktoś wysyła maila z jednego z tych serwisów
(przez jakiś formularz, forum, czy coś takiego) to zamiast pojawiać się we
FROM: ich adres np. [EMAIL PROTECTED] albo [EMAIL PROTECTED] pojawia się
[EMAIL PROTECTED] Zazwyczaj się to pojawia w nagłówkach envelope-from a
Ja chciałbym tego uniknąć.

Dzięki za pomoc i pozdrawiam,
Paweł