Dnia czwartek, 16 marca 2006 21:07, [EMAIL PROTECTED] napisał:

> Używam już na paru maszynkach od lapca po serwery/klastry i jak na razie
> nie napotkałem żadnych większych problemów

A ja właśnie to zainstalowałem i testuje i niestety nie chce mi działać
poprawnie haldaemon:( Niby ngc -s wypisuje, że wszystko się uruchomiło
łącznie z haldaemon ale niestety kiedy uruchomię sesje w kde to on w ogóle
ignoruje to. Od razu mam ikonki nie zamontowanych i zamontowanych urządzeń
tak jakbym nie miał haldaemon'a a np. na podpiecię aparatu czy włożenie
płytki w ogóle nie reaguje. Bez initng wszystko działa jak należy. Również
zadziałało wyłączenie usługi w initng przez `ngc -d daemon/haldaemon` i
odpalenie starym sposobem przez `/etc/rc.d/init.d/haldaemon start`. Jakieś
porady?

Dodatkowo ciekaw jestem jak poprawnie powinno się teraz odpalać "daemona" smb
bo z tego co widziałem to zostało to wywalone z initng.

Poza tym również czas poniżej 15s;) Tylko kurcze szkoda, że jeśli chodzi o
komunikaty wyrzucane przy starcie na konsole wygląda to o wiele brzydziej niż
przedtem:( ;)
--
Pozdrawiam, Kamil