Witam

Mam switcha 3com 3300, skonfigurowane na nim 3 VLANy (mysle ze teraz juz dobrze
dzieki pomocy Michala Depy) o ID 3,4,5, switch podlaczony do routera
na PLD z sieciowka Intela (z tego co googlowalem to jest to
najbezpieczniejsze rozwiazanie jezeli chodzi o sieciowke).

Mam zaladowany modul 8021q,  plik ifcfg-eth2 ma m.inn. :
IPADDR=192.168.2.1/24
IPADDR3=10.0.3.1/24
IPADDR4=10.0.4.1/24
IPADDR5=10.0.5.1/24

VLANy definuje jako "vconfig add eth2 3" itd
nastepnie ifdown eth2 i ifup eth2

ale proba pingowania komputera wpietego do odpowiedniego portu switcha
konczy sie :

[EMAIL PROTECTED] rc.d]# ping 10.0.3.3
PING 10.0.3.3 (10.0.3.3) 56(84) bytes of data.
>From 10.0.3.1 icmp_seq=1 Destination Host Unreachable

co robie zle ?

jak zrobic aby po reboocie VLANy nie znikaly ?

Poradzcie cos prosze bo mi glowa juz dzisiaj peka od googlowania i
kombinowania ...

--
Pozdrowienia,
 Sławek Owoc