Hello Robert,

> Ze speca, basic_functionality
> Ale ze speca z "full wypas" jest identycznie.

Spec full_wypas to wciąż nie ant full_wypas ;), brakuje pewnych
bibliotek o ile dobrze sie doczytałam... Aczkolwiek może to nie być
źródłem problemów.
Możesz dokładniej powiedzieć na czym się sypie?

> Ciekawostka natomiast jest taka:
> - gdy to na czym się wysypuje builder rpm smyknę z łapki w odpowiednim
> katalogu - ładnie się to kompiluje

Może ant (czy to specowy, czy nawet "oryginalny") ma jakieś dziwne
opcje powłączane.
Skoro jest zbudowany to na pewno się da, ale może rzeczywiście lepiej
jak budujący się wypowie jak tego dokonał :)

Ja tylko pamiętam że jak coś próbowałam kiedyś budować z antem
specowym to się sypało bo jakichś nietypowych bibliotek mu brakowało,
w końcu po prostu ściągnęłam binarkę i poszło - stąd moje pytanie.
Naturalnie w tym przypadku może to być zupełnie inny problem :)

--
Best regards,
 Liliana                            mailto:[EMAIL PROTECTED]