On Mon, May 15, 2006 at 08:45:53PM +0200, Martin Kardigen wrote:
> paczki są ok tylko w specu niema wyspecyfikowane że to ma być
> libphp-common-4* - wiec jak ktoś ma zainstalowane libphp-common-5 i
> zbuduje pakiet to może pojawić się problem... z podkreśleniem na może -
> nie jestem tego pewien - kiepski ze mnie pisarz specy ;)

to rozjaśnię sytuację - nie może.

W sekcji %install tworzona jest struktura katalogów względem katalogu
określonego w zmiennej $RPM_BUILD_ROOT. Do tejże struktury kopiowane są
pliki, i z niej są 'wybierane' do dołączenia do paczki. Tak więc
obecność (lub nie) nie wpływa na zawartość paczki.

Może mieć natomiast wpływ (co zaobserowałeś) w przypadku generowania
zalezności - w tym przypadku moduły linkowały się względem libphp_common
zainstalowanego w systemie.

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.