Mniej wiecej Thu, Jul 13, 2006 at 10:16:58AM +0200, zainteresowany Jacek
Osiecki rzekl:
> To jeszcze raz ja...

> Ano.
> Na początek to było przeklęte grsecurity. Nie pozwalało na sprawdzenie DNSów
> WSZYSTKIM poza rootem - mimo że powinno być tak że nie pozwala ludziom z
> jakiejś konkretnej grupy.

Że jaki zestaw reguł? jaka wersja jajka
To jakaś wroga prowokacja ;-P

> Wyłączyłem - ale... nie pomogło :-/
>
> [EMAIL PROTECTED] ~> cat /tmp/xxx |spamc -R -U /var/run/spamd.sock
> 0.0/5.0
> (no report template found)
> [EMAIL PROTECTED] ~> cat /tmp/xxx |spamassassin |grep X-Spam-Status
>
> No bez przesady, coś jest ewidentnie nie tak :(
> Od wczoraj ustawiłem logi spamd, dziad WSZYSTKO uznaje za clean message
> (0.0/5.0)

tyle, że przez spamc to pójdzie z roota (dokładnie z właściciela procesu
spamd, jeśli masz innego), a to drugie z usera joshua.

> Co mam schrzanione w konfiguracji? Co zrobić, żeby spamd działał dokładnie
> tak jak spamassassin? Co dodać do istniejących w /etc/sysconfig/spamd:

Przekopiuj konfig SA z joshua do właściciela procesu spamd.

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%